تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

حدود 2 ماه است سیستم اشتراک فایل فرافایل با یاری و همیاری شما دوستان، کار خود را بصورت جدی بعنوان یک کسب و کار مستقل اینترنتی شروع کرده است.


خوشبختانه با تلاش و مساعدت همکاران عزیز در این 2 ماهی که از عمر فرافایل می گذرد، موفق شدیم علاوه بر ثبت آن در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی و کسب نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به مرور و روز به روز رتبه سایت را نیز بهبود بخشیم و هم اکنون در جایگاهی هستیم که ادعا می کنیم رشد فوق العاده ای در این مدت کوتاه داشته ایم.



در نخستین ماه، برای قدردانی از زحمات کاربران فعال و دوستان عزیزی که در معرفی ما و ارائه فایلهای با ارزششان یاری گرمان بودند، مبالغ ناچیزی هدیه نقدی به حساب آنها منظور گردید.


در دومین ماه نیز، مسابقه ای راه اندازی کردیم که با توجه به استقبال همکاران، به احتمال قریب به یقین در ماههای آتی نیز ادامه دار خواهد بود.



فرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است، با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است.

فرافایل، جدا از یک کسب و کار اینترنتی، به دنبال فرصتهای نو برای معرفی فایلهای ارزشمندی است که در کامپیوترهای ما به دست فراموشی سپرده شده اند، فایلهایی که برای تهیه تک تک آنها وقت و انرژی بسیاری گذاشته ایم...

فرافایل، به دنبال یک همکاری برد-برد است و این مهم جز با اعتماد متقابل رخ نخواهد داد...




  1. میم 1393/09/21

    موفق باشید

  2. مسعود 1393/09/21

    سلام.
    خوشحالم که با فرافایل آشنا شدم. من نه تنها فایهای خودم را برای فروش در این سایت قرار دادم، بلکه چندین پایان نامه و مقاله در زمینه مدیریت را هم که نیاز داشتم، تونستم توی همین سایت پیدا کنم.
    رفتار مدیر سایت بسیار حرفه ای است. من چنیدن بار درباره یکی از فایلهایی که خریده بودم سئوال کردم و حتی سئوالات تخصصی را ایشان با کمال صبر و متانت به من پاسخ دادند.
    یک بار هم که درخواست واریز وجه کردم، در کمتر از چند ساعت پول فایلهایی که به فروش رفته بود، به حسابم واریز شد.

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...