تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه لایحه وزارت علوم درباره پایان نامه فروشی هنوز ارائه نشده، گفت: در جلسه ای از وزیر علوم دعوت کردیم تا اقدامات انجام شده در برابر فروش پایان نامه را ارایه دهد.

دکتر قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهم برنامه های کمیسیون آموزش عالی در سال جاری گفت: کمیسیون آموزش عالی در عرصه آموزش عالی ضمن نظارت، مساله فرهنگی در دانشگاه ها را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از مسایل دیگر معضل پایان نامه فروشی است که در دستور کاری کمیسیون آموزش قرار دارد، مقرر شده بود وزارت علوم دراین خصوص لایحه ای تهیه کرده و به کمیسیون نیز ارایه دهد ولی هنوز این کار صورت نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد: در جلسه ای از وزیرعلوم دعوت کرده و درخواست خواهیم کرد تا اقداماتی که در زمینه پایان نامه فروشی صورت گرفته است را توضیح دهند.

وی به رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: آخرین وضعیت رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد در کمیسیون بررسی خواهد شد .

جعفری رسیدگی به وضعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی را شاید مهمترین برنامه کمیسیون آموزش در سال جاری عنوان کرد و افزود: برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی در زمینه هیات علمی، فضای آموزشی، آزمایشگاه و کارگاه با استانداردها فاصله بسیاری دارند که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
نظرتان را ارسال کنید

  1. مهرداد 1394/01/19

    اینجوری باید دره سایت رو تخته کنید

    • دوست عزیز
      در همه جای دنیا منابع علمی و دانشگاهی (بطور رایگان یا غیر رایگان) در اختیار عموم قرار می گیرد تا دانشجویان با مطالعه و استفاده از آنها گامی رو به جلو نهاده و پیشرفتی در مسیر تحقیقات گذشته ایجاد نمایند.
      در مملکت ما متأسفانه محدود کردن دسترسی به منابع علمی از یک طرف و سوء استفاده دانشجویان از طرف دیگر باعث شده معضلی به نام کپی کردن پایان نامه دیگران به نام خود ایجاد گردد.
      هدف فـــرافایل از در اختیار قرار دادن منابع علمی دیگران، صرفاً کمک به پژوهش و پیشرفت علم و دانش در کشور بوده و به هیچ عنوان کپی نمودن مطالب دیگران را به نام خود تأیید نمی کنیم، بلکه شدیداً آن را نهی می کنیم.
      با تشکر

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...