تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

ادغام دانشگاه علوم اقتصادي با دانشگاه خوارزمي، حالا با واكنش اعتراضي دانشجويان دانشگاه علوم اقتصادي روبه‌رو شده است؛ اگرچه در سال گذشته این دانشگاه قرار بود با دانشگاه‌هایی چون دانشگاه صنعتی امیر کبیر، علامه طباطبایی یا خواجه نصیرالدین طوسی ادغام شود، اما در آخرین روزهای کاری سال ۹۳ موضوع ادغام این دانشگاه از سوی مسوولان وزارت علوم انجام شد.

اگرچه سيدحسين حسینی، مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت كه تمامی اقدامات براي ادغام مربوط به قبل از نوروز و در اسفند ماه بوده است، دانشجويان اما مي‌گويند كه بعد از تعطيلات نوروز از خبر ادغام دو دانشگاه آگاهي يافته‌اند. به گزارش «دنياي اقتصاد»، يكي از دانشجويان معترض اعلام كرده است دانشجويان دانشگاه علوم اقتصادي علاوه ‌بر تجمع‌هاي اعتراضي در دانشگاه، كلاس‌هاي درس خود را در سال جديد تحريم كرده‌اند. از سوي ديگر، سيدحسين حسيني در شرايطي ادغام دو دانشگاه علوم اقتصادی و دانشگاه خوارزمی را تایید شده از سوي شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفي كرده كه اداره‌کل ارتباطات اين شورا با صدور اطلاعيه‌اي خبر ادغام دو دانشگاه را بر اساس مصوبه این شورا تکذیب کرد. در اين ميان محمد فرهادي، وزير علوم این ادغام را به نفع دانشجویان علوم اقتصادی و نيز به عنوان يك تكليف معرفي كرد و به «ايسنا» گفت:  «اين كار باعث ارتقای دانشگاه علوم اقتصادی خواهد شد.» اين در شرايطي است كه دانشجويان دانشگاه علوم اقتصادي همچنان به اين ادغام اعتراض دارند.

منبع: دنیای اقتصاد
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...