تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.


کتاب "تئوری محدودیت ها؛ جهشی کوانتومی در مدیریت" توسط انتشارات ناقوس منتشر گردید.

درباره کتاب:
تئوري محدوديتها چيست؟ چه كاربردي دارد و اصلاً قرار است چگونه به بهبود عملكرد سازمان ما كمك كند؟
اين موارد و سؤالاتي از اين دست، چيزهايي است كه در اين كتاب مورد بررسي قرار ميگيرد. تئوري محدوديتها كه توسط دكتر گُلدرتِ فيزيكدان در دهه 90 ميلادي به عنوان فلسفه اي نوين جهت بهبود مستمر سازمان معرفي گرديد، در سازمانهاي بسياري به كار گرفته شده و اثرات مشهود بهبود عملكرد و سودآوري سازمان در نتيجه ي استفاده از آن در پژوهشهاي مختلف ارائه شده است.
حرف اصلي اين تئوري اين است كه به جاي تلاش در جهت بهبود تك تك اجزاي سازمان، محدوديت سيستم را شناسايي كنيد. با بهبود عملكرد محدوديت، به طور سيستماتيك عملكرد كل سيستم بهبود مييابد. هر سازمان براي كسب هدفش كه در درجه اول پولسازي در حال و آينده است، ميبايست به جاي تمركز روي معيارهاي سنتي، روي سه شاخص كليدي ارزيابي عملكرد سازمان تمركز كند: توان عملياتی، سرمايه گذاری در موجودی و هزينه های عملياتی.

اووه تِکت، نویسنده این کتاب، مدیرعامل شرکت ویستِم  است. او به‌عنوان پیشگام و متخصص در زمینه استفاده از تئوری محدودیت ها و مدیریت پروژه های زنجیره بحرانی شناخته شده است. وی سخنران مشهور، نویسنده کتاب و مقالات تخصصی و همچنین مربی مدیریت عالی و متفکر استراتژیک است. او شباهت‌هایی بین یک سازمان و یک ارکستر می بیند: زمان بندی باید درست باشد و عملکرد تیم ها باید به‌خوبی تمرین شود، همه باید به یکدیگر «گوش دهند». تکت در این کتاب، به زبانی دلنشین به بیان نحوه به-کارگیری تئوری محدودیت ها در سازمان همراه با مثال ها و تصاویر جذاب می پردازد و آموزش می دهد که چگونه سازمان را گام‌به‌گام در مسیر سودآوری قرار دهیم.

عنوان کتاب: تئوری محدودیت ها؛ جهشی کوانتومی در مدیریت
نویسنده: اووه تکت
مترجم: دکتر محمود خواجه پور
تعداد صفحات: 168
سال چاپ: 1400
ناشر: ناقوس

جهت خرید و دریافت این کتاب می توانید از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه درخواست خود را مطرح فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کتاب به لینک زیر مراجعه فرمایید.


نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...