تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

کتاب «تاب آوری سازمانی؛ مدل ها و رویکردها ( با نگاهی به صنعت بانکداری )» توسط انتشارات ناقوس منتشر گردید.

درباره کتاب:
دنياي امروز مملو از پيچيدگي هاي روزافزون است. حوادث غيرقابل پيش بيني نظير سيل، زلزله، شيوع بيماري هاي همه گير نظير كوويد 19، بالا و پايين شدن نرخ ارز، تغييرات سياسي و اجتماعي كشورها و مواردي از اين دست، همگي به نوعي روي حيات سازمان و سودآوري آن تأثيرات غيرقابل اجتنابي دارند. از زمان وقوع بحران مالي 2008 در جهان، كه در نتيجه آن بسياري از شركت ها و مؤسسات بزرگ مالي ورشكسته شدند يا تا مرز ورشكستگي پيش رفتند، توجه سازمان ها معطوف به اين نكته شد كه چطور مي توان تأثيرات مخرب ناشي از وقوع اختلالات پيش بيني نشده را تا حد ممكن كاهش داد و به نوعي سازمان را از پيش در برابر اينگونه رخدادها مقاوم كرد. از آن زمان بحث استقامت يا تاب آوري سازمان ها به خصوص در حوزه مديريت رنگي ديگر به خود گرفت و به يكي از موضوعات چالش انگيز سازمان ها تبديل شد. در چنين شرايط پرمخاطره‌اي، هر بنگاه و سازماني بايد سعي در حفظ تعادل و بقا با دريافت كمترين تأثير منفي از اين پديده‌ها و در بهترين حالت، تبديل كردن اين تهديدها به فرصت داشته باشد.

در اين كتاب به بررسي ادبيات، مؤلفه‌ها و مدل هاي تاب آوري سازماني پرداخته شده است. همچنين مفهوم تاب آوري بانكي مورد بررسي قرار گرفته و يك چارچوب مفهومي اوليه كه حاصل تلفيق مدل هاي پيشين است، جهت راهنمايي پژوهشگران و دانشجويان علاقه مند به اين حوزه ارائه شده است.

عنوان کتاب: تاب آوری سازمانی؛ مدل ها و رویکردها ( با نگاهی به صنعت بانکداری )
نویسنده: دکتر محمود خواجه پور
تعداد صفحات: 176
سال چاپ: 1400
ناشر: ناقوس

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کتاب و تهیه آن با تخفیف، ایــــــنجا کلیک کنید.

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...