استراتژی های سیستم ایچیموکو

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
استراتژی‌های سیستم معاملاتی ایچیموکو با وین ریت 80 درصد، بیش از 10 استراتژی از سیستم معاملاتی ایچیموکو.

اگر بازار سرمایه را مانند یک جنگ تصور کنیم، تنها اشخاصی از این جنگ جان سالم به در خواهند برد که آمادگی لازم را برای وقوع هرگونه اتفاقی داشته باشند. احتمالا در بین مردم یا فعالین بازار بارها شنیده‌اید که شخصی بخش قابل توجهی از سرمایه خود را در بازار سرمایه از دست داد و خاطرات زیادی از این قبیل. سالانه افراد زیادی وارد بازار سرمایه می‌شوند و طبق آمار حدود ۹۰% افراد با از دست‌دادن بخش قابل توجهی از سرمایه خود، از بازار خارج می‌شوند. اما رمز موفقیت اقلیت بازار چیست؟ پاسخ سوال فوق در یک کلمه خلاصه می‌شود و آن هم ” استراتژی ” است.

چرا به استراتژی معاملاتی نیاز داریم؟
یکی از مهم ترین جملاتی که پیرامون بازار سرمایه شنیدهایم، اهمیت حفظ سرمایه است و مهمترین هدف استراتژیهای معامله گران بازار نیز همین موضوع میباشد. با داشتن یک استراتژی معاملاتی موفق و مناسب، سرمایه خود را در بازار از دست نمیدهید و آن را حفظ میکنید. تجربههای مختلف در سالهای اخیر به ما نشان داده است که این بازار، روزهای هیجانی نیز دارد و اگر استراتژی معاملاتی موفق داشته باشید، در روزهای هیجانی نیز به بهترین نحو تصمیم گیری میکنید. در واقع، معاملهگران با مراجعه به استراتژی خود در شرایط هیجانی، روحیه خود را حفظ کرده و تصمیمهای احساساتی نخواهند گرفت. همیشه تصمیماتی که بر پایه عصبانیت، ترس یا طمع باشند؛ احتمال شکست بالایی دارند و استراتژی معاملاتی نیز برای این شرایط طراحی می شود.

در این فایل آموزشی ما بیش از 10 استراتژی از سیستم معاملاتی ایچیموکو را آماده و تهیه کرده‌ایم. آموزش‌ها با دو فرمت PDF , PNG تهیه شده‌اند. با استفاده از این استراتژی‌ها براحتی و با ریسک کمتر معاملات خود را در بازارهای مختلف بورس ایران، ارزهای دیجیتال، فارکس و ... با سود بیشتر انجام دهید.
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 8400 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: png, pdf

حجم فایل:13,569 کیلوبایت

 قیمت: 200,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل های pdf و png

  • گالری تصاویر :