ترجمه راهنمای گام به گام تدوین OKR

دسته بندي : عمومی » آموزشی
توضیحات:
ترجمه راهنمای گام به گام تدوین OKR، در قالب فایل pdf در 93 صفحه، به زبان فارسی.

این متن ترجمه کتاب الکترونیکی انگلیسی به فارسی راهنمای گام به گام تدوین OKR می باشد.

بخشی از متن فایل:
اهداف و نتایج کلیدی (OKR) اغلب به عنوان یک چارچوب ساده با تنها چند اصل برای کمک به کسب و کار شما در دستیابی به اهداف خود دیده می شوند. خیلی بیشتر از این است! "اندازه گیری آنچه مهم است برای انگیزه و بررسی  اجمالی عالی است، اما احتمالاً پس از خواندن آن، متخصص OKR نخواهید شد. حتی آنهایی که گفته شد "اصول ساده" ،
برای اکثر آنها دشوار می باشد. به عنوان یک نرم افزار OKR ، ما با صدها شرکت کار کرده ایم و می بینیم که آنها اشتباهات رایج مشابهی را مرتکب می شوند. هر روز مشتریانی را می بینیم که می گویند از OKR استفاده می کنند، اما وقتی به آنها نگاه می کنیم نمی توانیم یک OKR را در لیست پیدا کنیم. این بدان معنا نیست که مردم قادر به درک یا یادگیری روش شناسی نیستند. آنها فقط در عادات قدیمی خود گیر کرده اند. بسیاری از افراد میخواهند از روشهای جدید و محبوب استفاده کنند، اما حاضر نیستند برای تغییر و سازگاری تلاش کنند. اکنون این کار برای دلسردی شما و رویاهای عالی شما برای موفقیت نیست، بلکه برای تأکید بر این نکته است که یادگیری و اجرای OKR ها به زمان، صبر و تغییر در فرهنگ شرکت نیاز دارد. داستانهای موفقیت بیشماری از شرکتهایی وجود دارد که این متدولوژی را پیادهسازی کرده اند و موفقیتهای باورنکردنی داشتهاند که گوگل، آمازون و اینتل برخی از نامهای بزرگتری هستند. اما پس از آن این سؤال مطرح می شود که این تیم ها چه کاری را به درستی انجام داده اند که بسیاری دیگر با آن دست و پنجه نرم می کنند؟ ربطی به اندازه یا بودجه ندارد. ما تعداد زیادی از شرکتهای کوچکتر و متوسط، غیرانتفاعی و استارتآپها را دیدهایم که موفقیتهای باورنکردنی داشتهاند. واقعاً همه چیز به تمایل به تغییر روش انجام کارها و درک اینکه پیاده سازی OKR ها به چیزی بیش از اجرای یک متدولوژی بستگی دارد. منظور ما از آن چیست؟ به بیان ساده، روش شناسی یک روش نیست.
روش شناسی راهی برای درک چگونگی انجام کاری است. همچنین باید روش و فرآیندی برای اعمال آن داشته باشید. بسیاری از مطالب موجود در مورد OKRها، همه چیزهای عالی در مورد روششناسی و بهترین شیوهها را به شما آموزش میدهند بدون اینکه به افراد کمک کنند تا روشهایی را که برای اجرای واقعی OKR نیاز دارند، درک کنند. فراتر از آن، متدولوژی OKR دارای ظرافتها و اصطلاحات بسیار زیادی مانند »آبشار« و »همترازی« است که اگر از ابتدا به درستی درک نشود، میتواند به راحتی اشتباه گرفته شود و شما را در معرض شکست قرار دهد. درک جزئیات دقیق و یافتن روشی که برای شما و شرکت شما کار می کند، اغلب چیزی است که اجرای موفقیت آمیز OKR را ایجاد می کند یا شکست می دهد. به همین دلیل است که ما این کتاب را نوشتیم: برای کمک به شرکتها و تیمها در درک بزرگ و کوچک اهداف و نتایج کلیدی. مطالب این کتاب پایه و اساس لازم را برای تسلط بر روش شناسی و روش به شما می دهد تا بتوانید به لیست داستان های موفقیت OKR اضافه شوید.
دسته بندی: عمومی » آموزشی

تعداد مشاهده: 4924 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 93

حجم فایل:5,960 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل مشاهده بخشی از فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف