ترجمه مقاله Sense of place : An empirical measurement

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
حس مکان یکی از مباحث مهم در علم روانشناسی محیط می باشد که امروزه موضوع جذابی برای پژوهش در دوره ی کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مهندسی معماری، شهرسازی و رشته های مشابه می باشد. مقاله حاضر، نیز یکی از منابع قدیمی، مهم و پر استناد مربوط به حس مکان می باشد.
بنابراین بنا به درخواست دانشجویان و پژوهشگران گرامی، ترجمه ی مقاله را از طریق لینک زیر می توانید خریداری و دریافت نمایید.
چکیده : ادبیات مربوط به «حس مکان» گیج و مبهم است. در این مقاله مقیاسی از حس مکان به منظور سازماندهی ادبیات و تمایز بین سطوح مختلف شدت «حس مکان» ساخته شده است. این مقیاس به طور تجربی در میان دانش‌آموزان یهودی تورنتو با توجه به سه سطح «احساس مکان» آزمایش می‌شود: مترو تورنتو، استان انتاریو، و دولت-کشور کانادا
نویسنده مقاله : Shamai, Shmuel
نام ژورنال : Geoforum
سال انتشار : 1991
دوره : 22
شماره :3
صفحات : 358-347
تعداد صفحات فایل مقاله : 12
قابلیت ویرایش : ندارد

⛔ پژوهشگر / دانشجوی گرامی لازم به ذکر است که زمان زیادی صرف ترجمه ی این مقالات شده است. بنابراین فایل حاضر صرفا جهت استفاده نکات مهم مقاله در دسترس شما قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری و تکثیر ممنوع بوده و کلیه ی حقوق مادی و معنوی این اثر مربوط به گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد می باشد. ⛔
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 3706 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:12,164 کیلوبایت

 قیمت: 70,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دریافتی به صورت zip می باشد که با نرم افزار WinRAR یا نرم افزارهای مشابه باز می گردد که حاوی دو عدد فایل پی دی اف می باشد. فایل های pdf به وسیله ی نرم افزارهایی مانند Foxit Reader، Adobe Acrobat Reader و اپلیکیشن هایی نظیر Polaris Office باز می گردد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل زیپ حاوی مقاله اصلی به همراه فایل ترجمه شده در فرمت pdf